00 DSpace/Manakin Repository

Комплекс маркетингу банку у сучасних умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпова, Р.Є.
dc.date.accessioned 2020-01-29T11:12:49Z
dc.date.available 2020-01-29T11:12:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10863
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, його сутність, цілі, принципи та функції, досліджена організація маркетингової діяльності у банку, визначені зміст та характеристика комплексу банківського маркетингу. Проаналізовано сучасні аспекти реалізації комплексу маркетингу, зроблена оцінка маркетингової діяльності за матеріалами конкретного банку у корпоративному та роздрібному сегменті; зроблений аналіз продуктового ряду та асортиментної політики банку; досліджений комплекс комунікацій банку. Запропоновано напрямки вдосконалення маркетингової стратегії банку, зроблена оцінка ефективності маркетингу банку; досліджена залежності чистого прибутку банку від маркетингових витрат. ru_RU
dc.description.abstract Diploma thesis deals with the theoretical foundations of banking marketing, its essence, goals, principles and functions, investigates the organization of marketing activities in the bank, defines the content and characteristics of the banking marketing complex. The modern aspects of marketing complex realization are analyzed, the estimation of marketing activity on the materials of a particular bank in the corporate and retail segment is made; analysis of the product line and assortment policy of the bank; the complex of bank communications is investigated. The directions of improvement of the marketing strategy of the bank are offered, the estimation of efficiency of marketing of the bank is made; the dependence of net profit of the bank on marketing expenses is investigated.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject банківський маркетинг ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject цінова політика ru_RU
dc.subject збутова політика ru_RU
dc.subject політика просування ru_RU
dc.subject комунікаційна політика ru_RU
dc.subject banking marketing ru_RU
dc.subject marketing complex ru_RU
dc.subject pricing policy ru_RU
dc.subject sales policy ru_RU
dc.subject promotion policy ru_RU
dc.subject communication policy ru_RU
dc.subject 072 фінанси, банківська справа та страхування ru_RU
dc.subject кафедра банківської справи ru_RU
dc.title Комплекс маркетингу банку у сучасних умовах ru_RU
dc.title.alternative Bank marketing complex in modern conditions ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу