DSpace Repository

Стратегія цифрового маркетингу банку

Show simple item record

dc.contributor.author Кисельова, Д.Д.
dc.date.accessioned 2020-01-29T11:23:09Z
dc.date.available 2020-01-29T11:23:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10864
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи цифрового банківського маркетингу, його сутність та функції, досліджена стратегія та модель цифрового маркетингу, представлені її основні характеристики, визначені сучасні інструменти цифрового маркетингу в просуванні банківських установ. Проаналізовані сучасні аспекти реалізації стратегії цифрового банківського маркетингу, досліджена сучасна практика використання цифрових технологій банками України; зроблений аналіз розвитку системи електронного банкінгу конкретного банку; надана оцінка впливу електронного банкінгу на фінансові результати діяльності банку. Запропоновано напрямки подальшого розвитку цифрового маркетингу банків, зроблено моделювання впливу клієнтського капіталу банків на формування їх доходів; розглянути напрями розвитку цифрової трансформації банків в сучасних умовах. ru_RU
dc.description.abstract Diploma thesis deals with the theoretical foundations of digital banking marketing, its essence and functions, explores the strategy and model of digital marketing, presents its main characteristics, defines modern digital marketing tools in the promotion of banking institutions. The modern aspects of digital banking marketing strategy realization are analyzed, modern practice of using digital technologies by the banks of Ukraine is investigated; analysis of the development of e-banking system of a particular bank; an assessment of the impact of electronic banking on the financial results of the bank's activity is provided. The directions of further development of digital marketing of banks are offered, modeling of influence of banks' client capital on the formation of their income is made; to consider directions of development of digital transformation of banks in modern conditions.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject банківський маркетинг ru_RU
dc.subject цифровий банкінг ru_RU
dc.subject інновації ru_RU
dc.subject цифрова трансформація банків ru_RU
dc.subject цифровий банк ru_RU
dc.subject banking marketing ru_RU
dc.subject digital banking ru_RU
dc.subject innovation ru_RU
dc.subject digital transformation of banks ru_RU
dc.subject digital bank ru_RU
dc.subject 072 фінанси, банківська справа та страхування ru_RU
dc.subject кафедра банківської справи ru_RU
dc.title Стратегія цифрового маркетингу банку ru_RU
dc.title.alternative Bank's digital marketing strategy ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account