00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стафідова, А.В.
dc.date.accessioned 2020-01-29T12:17:21Z
dc.date.available 2020-01-29T12:17:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10870
dc.description.abstract У роботі розглядаються дистанційне методи обслуговування банками клієнтів. Проаналізовано теоретичні основи дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг; досліджено види дистанційного обслуговування клієнтів; визначено методи оцінки; проведено оцінку стану розвитку платіжних систем в Україні; проаналізовано стан дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг України; проаналізовано застосування дистанційного банківського обслуговування в АТ «Укрсиббанк»»; виділено проблеми дистанційного банківського обслуговування в Україні; проведено аналіз впливу застосування дистанційного обслуговування клієнтів на витрати банку; досліджено зарубіжний досвід дистанційного обслуговування клієнтів. Запропоновано на основі проведеного дослідження: розширити склад та кваліфікацію підрозділів, які задіяні в дистанційному обслуговуванні клієнтів, підвищити кваліфікацію персоналу; підвищити якісні параметри дистанційного обслуговування клієнтів; збільшити частки клієнтів, які користуються дистанційним банківським обслуговуванням; збільшення кількості послуг та видів платежів за допомогою дистанційного банківського обслуговування. ru_RU
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. The object of the study is the mechanism of remote customer service at the bank. The study focuses on remote methods of servicing customer banks.Theoretical bases of remote customer service in the banking services market are analyzed; types of remote customer service are investigated; methods of assessment are defined; assessment of the development of payment systems in Ukraine; the status of remote customer service in the banking services market of Ukraine is analyzed; application of remote banking service in JSC "Ukrsibbank" is analyzed; problems of remote banking services in Ukraine are highlighted; the analysis of the impact of the use of remote customer service on the bank's costs; foreign experience of remote customer service is investigated. It is proposed on the basis of the conducted research: to expand the composition and qualification of the units involved in remote customer service, to improve the skills of the staff; improve the quality parameters of remote customer service; increase the proportion of customers using remote banking; increasing the number of services and types of payments through remote banking.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject банк ru_RU
dc.subject цифровізація ru_RU
dc.subject дистанційне банківське обслуговування ru_RU
dc.subject система «клієнт-банк» ru_RU
dc.subject інтернет-банкінг ru_RU
dc.subject мобільний банкінг ru_RU
dc.subject bank ru_RU
dc.subject digitalization ru_RU
dc.subject remote banking ru_RU
dc.subject client-bank system ru_RU
dc.subject internet banking ru_RU
dc.subject mobile banking ru_RU
dc.subject 072 фінанси, банківська справа та страхування ru_RU
dc.subject кафедра банківської справи ru_RU
dc.title Розвиток дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг України ru_RU
dc.title.alternative Development of remote customer service in the banking market of Ukraine ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу