00 DSpace/Manakin Repository

Стратегія формування іміджу туристичного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петрова, А.С.
dc.date.accessioned 2020-02-26T11:56:10Z
dc.date.available 2020-02-26T11:56:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10987
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії іміджу туристичних підприємств. Проаналізовано наукові підходи до визначення іміджу підприємства сфери туризму та рекреації. Визначено фактори впливу на формування іміджу туристичного підприємства. Охарактеризовано роль сучасних цифрових технологій в формуванні іміджу. Надано загальну характеристику та проаналізованофінансово-господарську діяльності КП «ТІЦ м. Одеса». Розглянуто стан маркетингової діяльності КП «ТІЦ м. Одеса». Розроблено рекомендації щодо формування іміджу КП «ТІЦ м. Одеса». Запропоновано заходи інформаційного забезпечення іміджу підприємства. Економічне обґрунтовано заходи просування послуг КП «ТІЦ м. Одеса» через соціальні мережі Instagram та Facebook. Рекомендовано впровадження системи онлайн-бронювання карти гостя «Odesa citycard» безпосередньо на сайті КП «ТІЦ м. Одеса». ru_RU
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of strategy of tourist enterprise image formation. The scientific approaches to determining the image of the enterprise of tourism and recreation industries are analyzed. Impact factors on tourist enterprise image formation are determined. The role of modern digital technologies in image formation is characterized. The general characteristics given and the financial and economic activities of municipal enterprise “Odesa tourist information center” is analyzed. The condition of marketing activity of the municipal enterprise "Odesa tourist information center" is considered. Recommendations on municipal enterprise “Odesa tourist information center” image formation are developed. The information support activities for enterprise image are offered. Promotion activities of the municipal enterprise “Odessa tourist information center” servicesthrough social networks Instagram and Facebook are economically justified. Online booking system implementation of the guest card «Odesa citycard» directly on the site of the municipal enterprise “Odesa tourist information center” is recommended.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject стратегія, підприємство ru_RU
dc.subject імідж ru_RU
dc.subject цифрові технології ru_RU
dc.subject система онлайн-бронювання ru_RU
dc.subject туристичний інформаційний центр ru_RU
dc.subject strategy ru_RU
dc.subject enterprise ru_RU
dc.subject image ru_RU
dc.subject digital technology ru_RU
dc.subject online booking system ru_RU
dc.subject tourist information center ru_RU
dc.subject 242 туризм
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
dc.title Стратегія формування іміджу туристичного підприємства ru_RU
dc.title.alternative Strategy of tourist enterprise image formation ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу