00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи формування стратегії управління якістю послуг підприємств готельної сфери

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаламай, Т.О.
dc.date.accessioned 2020-02-26T13:16:41Z
dc.date.available 2020-02-26T13:16:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10992
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії управління якістю послуг. Розглянуто світовий досвід стратегічного управління якістю послуг. Надано загальну характеристику досліджуваного підприємства. Проведено аналіз господарської діяльності санаторно-курортного об’єднання «Кароліно Бугаз». Надано оцінку стану управління якістю послуг в санаторно-курортному об’єднанні «Кароліно - Бугаз». Сформовано заходи інформаційного забезпечення стратегії управління якістю послуг. Розроблено моделі оптимізації системи управління якістю послуг якістю послуг в санаторно-курортному об’єднанні «Кароліно - Бугаз». ru_RU
dc.description.abstract The theoretical aspects of forming a strategy of quality management of services are considered in the work. The global experience of strategic management of quality of services is considered. The general characteristic of the studied enterprise is given. The economic activity of the Karolino Bugaz health resort is analyzed. An assessment of the quality of service management at the Carolina-Bugaz Spa Resort is provided. The measures of information support of the strategy of quality management of services have been formed. Models of optimization of the quality management system of quality of services in the sanatorium association "Carolina - Bugaz" have been developed.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject стратегії ru_RU
dc.subject управління якістю ru_RU
dc.subject санаторій ru_RU
dc.subject інформаційне забезпечення ru_RU
dc.subject модель ru_RU
dc.subject методика оцінювання ru_RU
dc.subject методика оцінювання ru_RU
dc.subject strategies ru_RU
dc.subject quality management ru_RU
dc.subject sanatorium ru_RU
dc.subject information support ru_RU
dc.subject model ru_RU
dc.subject evaluation methodology ru_RU
dc.subject staff ru_RU
dc.subject 242 туризм ru_RU
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу ru_RU
dc.title Шляхи формування стратегії управління якістю послуг підприємств готельної сфери ru_RU
dc.title.alternative Ways to formulate a strategy for managing the quality of services in the hotel industry ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу