dc.contributor.author |
Беспалова, Т.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-27T11:09:14Z |
|
dc.date.available |
2020-02-27T11:09:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10998 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження в даній кваліфікаційній роботі є обґрунтування стратегії рекламування товарів та послуг в роздрібній торгівлі на основі ґрунтовного аналізу теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності в торгівлі. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The purpose of the research in this qualification work is to substantiate the strategy of advertising goods and services in retail trade on the basis of a thorough analysis of theoretical and practical aspects of advertising in trade. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
реклама |
ru_RU |
dc.subject |
рекламна інформація |
ru_RU |
dc.subject |
advertising |
ru_RU |
dc.subject |
advertising information |
ru_RU |
dc.subject |
075 маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
кафедра маркетингу |
ru_RU |
dc.title |
Вдосконалення рекламної діяльності підприємства «Maxi-M» на ринку меблів |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Improvement of advertising activity of Maxi-M in the furniture market |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |