00 DSpace/Manakin Repository

Вдосконалення рекламної діяльності підприємства «Maxi-M» на ринку меблів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Беспалова, Т.Р.
dc.date.accessioned 2020-02-27T11:09:14Z
dc.date.available 2020-02-27T11:09:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10998
dc.description.abstract Метою дослідження в даній кваліфікаційній роботі є обґрунтування стратегії рекламування товарів та послуг в роздрібній торгівлі на основі ґрунтовного аналізу теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності в торгівлі. ru_RU
dc.description.abstract The purpose of the research in this qualification work is to substantiate the strategy of advertising goods and services in retail trade on the basis of a thorough analysis of theoretical and practical aspects of advertising in trade.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject рекламна інформація ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject advertising information ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Вдосконалення рекламної діяльності підприємства «Maxi-M» на ринку меблів ru_RU
dc.title.alternative Improvement of advertising activity of Maxi-M in the furniture market ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу