В роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності, змісту та властивостей концепції комплексу маркетингу, ролі служби маркетингу в діяльності підприємства, методики визначення результативності маркетингової діяльності.
Проаналізовано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «АЛЬФА», фінансовий стан ТОВ «АЛЬФА», сучасного стану комплексу маркетингу ТОВ «АЛЬФА».
Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на ринку рекламних послуг: розробка проекту комплексу маркетингу ТОВ «АЛЬФА», зроблена оцінка ефективності реалізації плану маркетингу. Представлено прогноз рівня основних економічних показників діяльності підприємства. В роботі розроблена прогнозна багатофакторна модель з урахуванням фактору часу з використанням MS Excel.
The paper considers the theoretical aspects of the essence, content and properties of the concept of the marketing mix, the role of the marketing service in the enterprise, methods for determining the effectiveness of marketing activities.
The organizational and economic characteristics of the activities of LLC Alpha, the financial condition of LLC Alpha, and the current state of the marketing complex of LLC Alpha are analyzed.
Measures to improve marketing activities in the market of advertising services are proposed: the development of a project for the marketing complex of Alfa LLC, the effectiveness of the implementation of the marketing plan is evaluated. The forecast of the level of the main economic indicators of the enterprise. In the work, a predictive multifactor model is developed taking into account the time factor using MS Excel.