DSpace Repository

Міжнародна маркетингова діяльність підприємства (на прикладі приладобудівного підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»)

Show simple item record

dc.contributor.author Вішнік, І.С.
dc.date.accessioned 2020-02-27T11:46:09Z
dc.date.available 2020-02-27T11:46:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11001
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні напрямки удосконалення міжнародної маркетингової діяльності приладобудівних підприємств на світовому ринку на прикладі діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад». У роботі розглядаються теоретичні аспекти здійснення маркетингу на зарубіжних ринках, визначається вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на міжнародну маркетингову діяльність підприємства та методи її оцінки. Проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено факторний і кореляційно-регресійний аналіз впливу чинників, що сприяють та заважають здійсненню міжнародного маркетингу. Розраховано прибутковість маркетингових інвестицій та адитивний маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства, розроблено заходи щодо оптимізації маркетингового бюджету та підвищення ефективності збуту і просування, зокрема шляхом диверсифікації ринків збуту та виробництва, використання можливостей електронної комерції. ru_RU
dc.description.abstract The object of the research is theoretical and methodological foundations and practical directions of improvement of the international marketing activity of instrument-making enterprises in the world market on the example of activity of LLC "Telecart-Device". The paper discusses the theoretical aspects of marketing in foreign markets, determines the influence of the internal and external environment on the international marketing activities of the enterprise and methods of its evaluation. The foreign economic activity of Telecart-Prylad LLC was analyzed, a factor and correlation-regression analysis of the factors influencing and hindering the implementation of international marketing was carried out. The profitability of marketing investments and the additive marketing potential of the enterprise are calculated. The directions of improvement of the international marketing activity of the enterprise are offered, the measures on optimization of the marketing budget and increase of efficiency of sales and promotion are developed, in particular by diversification of markets of production and production, use of opportunities of e-commerce.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject міжнародна маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject зовнішнє середовище ru_RU
dc.subject експорт ru_RU
dc.subject збут ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject приладобудування ru_RU
dc.subject ефективність ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject international marketing activity ru_RU
dc.subject external environment ru_RU
dc.subject export ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject instrumentation ru_RU
dc.subject efficiency ru_RU
dc.subject marketing complex ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Міжнародна маркетингова діяльність підприємства (на прикладі приладобудівного підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад») ru_RU
dc.title.alternative International marketing activity of enterprise (on the example of instrument-making enterprise of LLC «Telecart-Device») ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account