dc.contributor.author |
Гордієнко, М.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-27T11:51:25Z |
|
dc.date.available |
2020-02-27T11:51:25Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11002 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто сутність маркетингової діяльності та основні етапи її реалізації; надано характеристику поняттю маркетингове середовище та визначено його роль в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств; досліджено особливості маркетингової діяльності в туристичній сфері.
Надано організаційно-економічну характеристику туристичного агентства «Море туров»; досліджено маркетингове середовище підприємства «Море туров»; визначено основні характеристики маркетингового комплексу агентства «Море туров».
Запропоновано заходи щодо удосконалення процесу управління маркетингом туристичного агентства «Море туров»; розроблені нові напрямки роботи туристичного агенства «Море туров»; розраховано пpoгнoзну oцiнку економічної eфeктивнocтi напрямів удосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства «Море туров». |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The work deals with the essence of marketing activity and main stages of its realization; the concept of the marketing environment is given and its role in the process of managing the marketing activity of enterprises is defined; peculiarities of marketing activity in the tourism sphere are investigated.
Organizational and economic characteristics of the Travel Agency “More Turov” are provided; explored the marketing environment of the Travel Agency; the main characteristics of the marketing complex of the agency “More Turov” are determined.
Measures to improve the marketing management process of the travel agency “More Turov” are proposed; new directions of work of the travel agency “More Turov” were developed; the estimation of economic efficiency of directions of perfection of marketing activity of the travel agency “More Turov” is calculated. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
управління маркетингом |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингове середовище |
ru_RU |
dc.subject |
marketing |
ru_RU |
dc.subject |
marketing management |
ru_RU |
dc.subject |
marketing environment |
ru_RU |
dc.subject |
075 маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
кафедра маркетингу |
ru_RU |
dc.title |
Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичної агенції «Море туров» |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Improvement of the marketing management of o the travel agency “More Turov” |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |