00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичної агенції «Море туров»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гордієнко, М.М.
dc.date.accessioned 2020-02-27T11:51:25Z
dc.date.available 2020-02-27T11:51:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11002
dc.description.abstract У роботі розглянуто сутність маркетингової діяльності та основні етапи її реалізації; надано характеристику поняттю маркетингове середовище та визначено його роль в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств; досліджено особливості маркетингової діяльності в туристичній сфері. Надано організаційно-економічну характеристику туристичного агентства «Море туров»; досліджено маркетингове середовище підприємства «Море туров»; визначено основні характеристики маркетингового комплексу агентства «Море туров». Запропоновано заходи щодо удосконалення процесу управління маркетингом туристичного агентства «Море туров»; розроблені нові напрямки роботи туристичного агенства «Море туров»; розраховано пpoгнoзну oцiнку економічної eфeктивнocтi напрямів удосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства «Море туров». ru_RU
dc.description.abstract The work deals with the essence of marketing activity and main stages of its realization; the concept of the marketing environment is given and its role in the process of managing the marketing activity of enterprises is defined; peculiarities of marketing activity in the tourism sphere are investigated. Organizational and economic characteristics of the Travel Agency “More Turov” are provided; explored the marketing environment of the Travel Agency; the main characteristics of the marketing complex of the agency “More Turov” are determined. Measures to improve the marketing management process of the travel agency “More Turov” are proposed; new directions of work of the travel agency “More Turov” were developed; the estimation of economic efficiency of directions of perfection of marketing activity of the travel agency “More Turov” is calculated.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject управління маркетингом ru_RU
dc.subject маркетингове середовище ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing management ru_RU
dc.subject marketing environment ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичної агенції «Море туров» ru_RU
dc.title.alternative Improvement of the marketing management of o the travel agency “More Turov” ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу