00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові інструменти з підвищення конкурентних переваг підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дементьєва, М.А.
dc.date.accessioned 2020-02-27T12:08:12Z
dc.date.available 2020-02-27T12:08:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11004
dc.description.abstract Проаналізовано профіль маркетингового середовища та проведена оцінка використання маркетингових інструментів ФОП «ДУШЕЧКІНА». Розроблено заходи щодо підвищення ефективності використання маркетингових інструментів з метою формування конкурентних переваг ФОП «ДУШЕЧКІНА», а саме: ребрендинг дизайну упаковки натуральних косметичних засобів; впровадження нового сучасного обладнання упаковки натуральних косметичних засобів; удосконалення роботи з постачальниками сировини для виготовлення натуральних косметичних засобів; стимулювання торговельного персоналу; впровадження рекламної стратегії просування натуральних косметичних засобів ; просування бренду «Dushka» серед сегменту жінок від 30 до 50 років (впровадження у виробництво косметичних засобів запаху свіжості натуральної косметики). ru_RU
dc.description.abstract The profile of the marketing environment has been analyzed and the use of the marketing tools of the Dushechkina FOP has been evaluated. Measures have been developed to increase the efficiency of the use of marketing tools in order to shape the competitive advantages of the Dushechkina FOP, namely: rebranding of the packaging design of natural cosmetics; introduction of new modern equipment for packaging natural cosmetics; improvement of work with suppliers of raw materials for the production of natural cosmetics; incentives for sales staff; implementation of advertising strategy for promotion of natural cosmetics; promotion of the Dushka brand among the segment of women from 30 to 50 years (introduction into the production of cosmetics of the smell of freshness of natural cosmetics).
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject маркетингові інстументи ru_RU
dc.subject конкурентні переваги ru_RU
dc.subject маркетингове середовище ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject економічний ефект ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject marketing tools ru_RU
dc.subject competitive advantages ru_RU
dc.subject marketing environment ru_RU
dc.subject marketing complex ru_RU
dc.subject economic effect ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Маркетингові інструменти з підвищення конкурентних переваг підприємства ru_RU
dc.title.alternative Marketing tools to increase the competitive advantage of the enterprise ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу