Проаналізовано комплекс маркетингу підприємства ТОВ «Іннео Фарм», надано характеристику маркетингової діяльності ТОВ «Іннео Фарм»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Іннео Фарм».
Запропоновано шляхи удосконалення стратегічного маркетингу та організаційної структури ТОВ «Іннео Фарм». Також надано пропозиції щодо удосконалення моделі роботи із клієнтською базою ТОВ «Іннео Фарм». При впровадженні запропонованої моделі роботи із клієнтською базою прогнозується збільшення прибутку на 10 %. Запропоновані заходи з удосконалення організації комплексу маркетингу на підприємстві та формування плану запропонованих заходів ТОВ «Іннео Фарм» передбачають організацію 7 нових відділів на підприємстві та складання плану маркетингу.
The marketing complex of Inneo Farm LLC is analyzed, the marketing activity of Inneo Farm LLC is given; Inneo Farm LLC's marketing environment is analyzed.
The ways of improving the strategic marketing and organizational structure of Inneo Farm LLC are suggested. Suggestions were also made to improve the model of working with the client base of Inneo Farm LLC. The implementation of the proposed model of work with the customer base is projected to increase profits by 10%. The proposed measures to improve the organization of the marketing complex at the enterprise and the formation of the plan of the proposed events of Inneo Farm LLC provide for the organization of 7 new departments at the enterprise and the preparation of a marketing plan.