DSpace Repository

Маркетингова комунікаційна політика ТОВ Торгова мережа «Arber» на ринку швейної продукції в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Тараканова, Л.В.
dc.date.accessioned 2020-02-27T13:11:07Z
dc.date.available 2020-02-27T13:11:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11012
dc.description.abstract Проаналізовано профіль маркетингового середовища ТОВ «Торгова мережа «Arber», оцінено ефективність маркетингової комунікаційної політики. Запропоновано наступні напрями щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Торгова мережа «Arber»: впровадження нового каналу прямих комунікацій в форматі Pop-up магазину; розробка системи індивідуальних пропозицій на базі сегментації клієнтів (за параметрами: давність покупки та сума накопичень); проект «Arber Comfort»: Поліпшення клієнтського сервісу методом інтеграції роздрібних та інтернет-продажів; просування жіночої колекції. ru_RU
dc.description.abstract The profile of the marketing environment of Arber Trading Network LLC is analyzed, the economic effectiveness of the measures of directions of improvement of marketing communication policy is evaluated. The following directions are suggested for improving the marketing communication policy of Arber Trading Network LLC: introduction of a new channel of direct communications in the Pop-up format of the store; development of a system of individual offers based on customer segmentation (by parameters: prescription and amount of savings); Arber Comfort project: Improving customer service by integrating retail and online sales; promotion of women's collection.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject маркетингове середовище ru_RU
dc.subject маркетингова комунікаційна політика ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject економічний ефект ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject marketing environment ru_RU
dc.subject marketing communication policy ru_RU
dc.subject marketing complex ru_RU
dc.subject economic effect ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Маркетингова комунікаційна політика ТОВ Торгова мережа «Arber» на ринку швейної продукції в сучасних умовах ru_RU
dc.title.alternative Marketing Communication Policy of Arber Trading Network in the Garment Market in Modern Conditions ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account