У роботі розглядаються теоретичні аспекти кон’юнктурних досліджень
товарного ринку: поняття, необхідність та основні завдання, інформаційне
забезпечення дослідження кон’юнктури ринку, а також методичні підходи до його
проведення.
Проаналізовано кон’юнктуру ринку пива України. Визначені сучасні тенденції
розвитку пивної індустрії, проведено огляд вподобань споживачів на продукцію
пивної галузі, досліджено сучасний стан світового ринку пива та визначене місце
України на ньому.
Узагальнені проблеми розвитку ринку пива України, визначені перспективи
розвитку пивної індустрії на внутрішньому та світових ринках, зроблено прогноз
основних кон’юнктурних показників, що описують прогнозні перспективи розвитку
пивної індустрії
Thesis deals with theoretical aspects of commodity market research such as
concepts, necessities, main tasks and information support of market research as well as
methodological approaches to its conduct.
The market of beer of Ukraine has been analyzed. The modern tendencies of the
beer industry development have been determined, the consumer preferences for the beer
industry have been examined, the current state of the world beer market have been
investigated and the place of Ukraine on it have been determined.
The general problems of development of the beer market of Ukraine have been,
generalized, the outlook for the development of the beer industry in the domestic and
world markets have been defined, the forecast of the main economic indicators that
describe the outlook for the development of the beer industry have been done