00 DSpace/Manakin Repository

Комунікативна політика в системі маркетингу ДП «Адідас-Україна»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бостан, Г.А.
dc.date.accessioned 2020-04-22T15:29:22Z
dc.date.available 2020-04-22T15:29:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11378
dc.description.abstract У роботі розглядаються значення комунікативної політики для підприємства, основні поняття, елементи, методи просування спортивних товарів на ринок та нові підходи в сфері комунікацій. Проаналізовано діяльність ДП «Адідас-Україна», основні фінансові показники, маркетингове середовище та комплекс маркетингу. Було визначено основні комунікативні заходи компанії, проведено дослідження, направлені на визначення ефективності вже проведених комунікативних заходів. Пропонуються вирішення існуючих проблем, шляхом розробки нових та вдосконалення старих комунікативних заходів. Зокрема, зовнішня реклама (банерна реклама, білборди, ситилайт, вивіски тощо), стимулювання збуту та Інтернет-реклама. Особливим напрямком вдосконалення комунікацій – ведення інновацій на підприємстві, а саму – крауд-технологій. Виявлення сезонності попиту на товар та формування маркетингових комунікацій в залежності від впливу сезонної складової. ru_RU
dc.description.abstract The work considers the importance of communicative policy for the enterprise, the main concepts, elements, methods of promotion sporting goods to the market and new approaches in the field of communications. The activity of SC "Adidas-Ukraine", main financial indicators, marketing environment and marketing complex are analyzed. The main communicative measures of the company were identified, studies were conducted to determine the effectiveness of communicative activities already carried out. The solution of existing problems is proposed, by developing new and improving old communicative measures. In particular, outdoor advertising (banner advertising, billboards, sitylite, signboards, etc.), sales promotion and Internet advertising. The special direction of improving communications is conducting innovations at the enterprise, and itself - crowd-technologies. Detection of seasonality of demand for the product and formation of marketing communications depending on the influence of the seasonal component.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject комунікативна політика ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject комунікація ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject просування ru_RU
dc.subject крауд-маркетинг ru_RU
dc.subject крауд-технології ru_RU
dc.subject сезонність попиту ru_RU
dc.subject communicative politics ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject communication ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject promotion ru_RU
dc.subject crowd-marketing ru_RU
dc.subject crowd-technology ru_RU
dc.subject seasonality of demand ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Комунікативна політика в системі маркетингу ДП «Адідас-Україна» ru_RU
dc.title.alternative Communicative policy in system marketing of SE “Adidas-Ukraine” ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу