00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг послуг ПАТ КБ «ПриватБанк» на ринку банківського бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гозун, В.П.
dc.date.accessioned 2020-04-22T15:33:56Z
dc.date.available 2020-04-22T15:33:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11379
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, досліджено сутність та еволюцію банківського маркетингу, визначено концептуальні особливості банківського маркетингу, проаналізовано основні тенденції на вітчизняному ринку банківських послуг, досліджено практичні аспекти застосування основних складових маркетингової діяльності ПАТ «ПриватБанк» за допомогою таких інструментів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності ПАТ КБ «ПриватБанк»: запропоновано заходи щодо покращення маркетингової діяльності ПАТ КБ «ПриватБанк» у віртуальному середовищі; визначено основні напрямки удосконалення товарної та комунікативної політики банку. ru_RU
dc.description.abstract The paper deals with the theoretical foundations of banking marketing, explores the essence and evolution of banking marketing, identifies the conceptual features of banking marketing, analyzes the main tendencies in the domestic banking services market, investigates the practical aspects of the use of the main components of marketing activity of PJSC CB «PrivatBank» with the help of such instruments as competitive analysis, STEP analysis, SWOT analysis. The main directions of improvement of marketing activity of PJSC CB «PrivatBank» are offered: measures are proposed to improve the marketing activity of PJSC CB «PrivatBank» in a virtual environment; the main directions of improvement of the commodity and communicative policy of the bank are determined.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject банківський маркетинг ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject маркетингове середовище ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject banking marketing ru_RU
dc.subject marketing-mix ru_RU
dc.subject marketing environment ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Маркетинг послуг ПАТ КБ «ПриватБанк» на ринку банківського бізнесу ru_RU
dc.title.alternative Marketing services of PJSC CB «PrivatBank» in the banking business market ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу