DSpace Repository

Маркетингова стратегія компанії на ринку В2В

Show simple item record

dc.contributor.author Коглер, Т.В.
dc.date.accessioned 2020-04-22T15:38:43Z
dc.date.available 2020-04-22T15:38:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11380
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегічного маркетингу та формування маркетингових стратегій підприємств на ринку В2В. Проаналізовано маркетингову діяльність та застосування маркетингових стратегій компанії «Бастіон», а також здійснено оцінку конкурентоспроможності компанії на ринку. У результаті дослідження було запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегічної політики компанії, запропоновано заходи стосовно поліпшення цінової стратегії підприємства завдяки перегляду політики знижок, удосконалення комунікативної стратегії, зокрема діяльності підприємства в інтернет-середовищі, надано рекомендації щодо оптимізації організаційної структури підприємства, а також розроблено маркетингову програму. ru_RU
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of strategic marketing and forming of marketing strategies on the market B2B. The marketing activities as well as the use of marketing strategies by the company “Bastion” were analyzed, the evaluation of the company’s competitive capacity on the market was done. As a result of the research, the ways of development of the marketing strategical policy of the company, the measures regarding improving of the price strategy of the company due to reconsideration of the discount policy of the company, the ways of development of the communicative strategy of the company, in particular, the ones regarding the activities of the company on the internet surrounding, were proposed. The recommendations concerning optimization of the organization structure of the company were given, and the marketing program was designed.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингова стратегія ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject стратегічний маркетинг ru_RU
dc.subject ринок В2В ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing strategy ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject strategic marketing ru_RU
dc.subject B2B market ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Маркетингова стратегія компанії на ринку В2В ru_RU
dc.title.alternative Marketing strategy of a company on the B2B market ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account