DSpace Repository

Збутова політика в системі маркетингу ПрАТ «Чумак»

Show simple item record

dc.contributor.author Сисак, А.В.
dc.date.accessioned 2020-04-22T15:43:49Z
dc.date.available 2020-04-22T15:43:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «збут» та маркетингова збутова політика. Проаналізовано маркетингову збутову політику ПрАТ «Чумак» Запропоновано вийти на нові ринку збуту, залучити додаткових посередників для збуту готової продукції, почати співробітництво з школами, мережами автозаправок та доставками їжі. ru_RU
dc.description.abstract Diploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of "marketing" and sales marketing policy. Sales policy of PJSC “Chumak” is analyzed. It is proposed to enter new markets, to attract additional intermediaries for the sale of finished products, to start cooperation with schools, gas stations and food delivery.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject збут ru_RU
dc.subject збутова політика ru_RU
dc.subject посередник ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject sales ru_RU
dc.subject sales policy ru_RU
dc.subject intermediary ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Збутова політика в системі маркетингу ПрАТ «Чумак» ru_RU
dc.title.alternative Sales policy in the marketing system PJSC «Chumak» ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account