dc.contributor.author |
Токарєв, М.К. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-15T09:52:17Z |
|
dc.date.available |
2020-12-15T09:52:17Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12019 |
|
dc.description.abstract |
Методи дослідження. В процесі написання роботи були використані
такі дослідницькі методи, як: метод ключових понять, системний аналіз,
групування, порівняння; SWOT-аналіз, SNW-аналіз, аналіз
конкурентоспроможності компанії, графічний та табличний методи; наукова
абстракція та узагальнення. |
en_US |
dc.description.abstract |
Research methods. In the process of writing the work were used such research
methods as: the method of key concepts, systems analysis, grouping, comparison; SWOT-analysis, SNW-analysis, analysis
competitiveness of the company, graphic and tabular methods; scientific
abstraction and generalization. Work structure. Thesis consists of an introduction,
three sections, which combine nine sections, conclusions, a list of sources used. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
маркетинговий аналіз |
en_US |
dc.subject |
логістика |
en_US |
dc.subject |
логістична компания |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.subject |
marketing analysis |
en_US |
dc.subject |
logistics |
en_US |
dc.subject |
logistics company |
en_US |
dc.subject |
075 маркетинг |
|
dc.subject |
кафедра маркетингу |
|
dc.title |
Аналіз та розробка рекомендацій щодо логістичної діяльності підприємства (ТОВ «Hegelmann Group») |
en_US |
dc.title.alternative |
Analysis and distribution of recommendations for the logistic performance (of the enterprise "Hegelmann Group") |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |