00 DSpace/Manakin Repository

Формування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василькова, С.Ю.
dc.date.accessioned 2021-02-22T11:24:48Z
dc.date.available 2021-02-22T11:24:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Василькова С. Ю. Формування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за магістерською програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / С. Ю. Василькова; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 96 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12411
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи стратегії управління якістю послуг. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готельного комплексу «M1 Club Hotel», визначено ефективність управління персоналом в готелі. Проведено аналіз якості обслуговування в готелі Шляхом порівняння і підрахунку відгуків туристів на сайтах «Booking.com» та «TripAdviser». Розроблено підходи щодо формування стратегії управління якістю послуг в готелі. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical and methodological foundations of service quality management strategy. An analysis of economic activity and organizational structure of the hotel complex "M1 Club Hotel" has been carried out, and the efficiency of personnel management in the hotel has been determined. The quality of service in the hotel has also been analyzed by comparing and counting the reviews of tourists on the "Booking.com" and "TripAdvisor" review websites. Approaches to the formation of a strategy for managing the quality of services in the hotel have been developed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління якістю послуг en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject планування en_US
dc.subject готельне господарство en_US
dc.subject прогноз en_US
dc.subject TQM en_US
dc.subject service quality management en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject planning en_US
dc.subject hotel management en_US
dc.subject forecast en_US
dc.subject TQM en_US
dc.subject 241 «Готельно-ресторанна справа» en_US
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу en_US
dc.title Формування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL» en_US
dc.title.alternative Methods for motivation systems' improvement and staff encouragement of the «M1 CLUB HOTEL» en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу