dc.contributor.author |
Волос, Д.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-03T12:35:26Z |
|
dc.date.available |
2021-03-03T12:35:26Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Волос Д. Ю. Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Експертиза товарів та послуг» / Д. Ю. Волос; наук. кер. Т. А. Кунділовська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 81 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12492 |
|
dc.description.abstract |
У роботі охарактеризовано асортимент безалкогольних напоїв, що представлений на українському ринку; визначено класифікацію та чинники формування якості безалкогольних напоїв; обґрунтовано споживні властивості безалкогольних напоїв та чинників їх формування; проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку безалкогольних напоїв в Україні; виявлено чинники формування споживчого попиту на безалкогольні напої; проведено товарознавчу оцінку якості зразків безалкогольних напоїв, що реалізується в торговельній мережі. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper describes the range of soft drinks presented on the Ukrainian market; the classification and factors of formation of quality of soft drinks are defined; the consumer properties of soft drinks and factors of their formation are substantiated; the state and tendencies of development of the market of soft drinks in Ukraine are analyzed; the factors of formation of consumer demand for soft drinks are revealed; a commodity assessment of the quality of soft drink samples was carried out, which is sold in the trade network. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
безалкогольні напої |
en_US |
dc.subject |
споживання |
en_US |
dc.subject |
експертиза |
en_US |
dc.subject |
якість |
en_US |
dc.subject |
органолептичні властивості |
en_US |
dc.subject |
балова оцінка |
en_US |
dc.subject |
soft drinks |
en_US |
dc.subject |
consumption |
en_US |
dc.subject |
examination |
en_US |
dc.subject |
quality |
en_US |
dc.subject |
organoleptic properties |
en_US |
dc.subject |
score |
en_US |
dc.subject |
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» |
en_US |
dc.subject |
кафедра експертизи товарів та послуг |
en_US |
dc.title |
Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок |
en_US |
dc.title.alternative |
Evaluation of the range, examination of the quality of soft drinks and the formation of consumer preferences for individual brands |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |