00 DSpace/Manakin Repository

Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волос, Д.Ю.
dc.date.accessioned 2021-03-03T12:35:26Z
dc.date.available 2021-03-03T12:35:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Волос Д. Ю. Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Експертиза товарів та послуг» / Д. Ю. Волос; наук. кер. Т. А. Кунділовська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12492
dc.description.abstract У роботі охарактеризовано асортимент безалкогольних напоїв, що представлений на українському ринку; визначено класифікацію та чинники формування якості безалкогольних напоїв; обґрунтовано споживні властивості безалкогольних напоїв та чинників їх формування; проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку безалкогольних напоїв в Україні; виявлено чинники формування споживчого попиту на безалкогольні напої; проведено товарознавчу оцінку якості зразків безалкогольних напоїв, що реалізується в торговельній мережі. en_US
dc.description.abstract The paper describes the range of soft drinks presented on the Ukrainian market; the classification and factors of formation of quality of soft drinks are defined; the consumer properties of soft drinks and factors of their formation are substantiated; the state and tendencies of development of the market of soft drinks in Ukraine are analyzed; the factors of formation of consumer demand for soft drinks are revealed; a commodity assessment of the quality of soft drink samples was carried out, which is sold in the trade network.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject безалкогольні напої en_US
dc.subject споживання en_US
dc.subject експертиза en_US
dc.subject якість en_US
dc.subject органолептичні властивості en_US
dc.subject балова оцінка en_US
dc.subject soft drinks en_US
dc.subject consumption en_US
dc.subject examination en_US
dc.subject quality en_US
dc.subject organoleptic properties en_US
dc.subject score en_US
dc.subject 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» en_US
dc.subject кафедра експертизи товарів та послуг en_US
dc.title Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок en_US
dc.title.alternative Evaluation of the range, examination of the quality of soft drinks and the formation of consumer preferences for individual brands en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу