DSpace Repository

Політика розподілу і напрямки її вдосконалення на підприємстві

Show simple item record

dc.contributor.author Арцибашева, О.І.
dc.date.accessioned 2021-03-05T08:51:32Z
dc.date.available 2021-03-05T08:51:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Арцибашева О. І. Маркетингова стратегічна політика на підприємстві ТОВ «АВТОЦЕНТР ХЕРСОН» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / О. І. Арцибашева; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 109 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12502
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності політики розподілу, управління та організація розподільчою діяльністю підприємства та методи оцінки ефективності маркетингових каналів розподілу. Проаналізовано господарську діяльність ТОВ АВТОЦЕНТР ХЕРСОН, зокрема проаналізовано маркетингове середовище підприємства та збутову діяльність автоцентру. Запропоновано заходи щодо вдосконалення політики комунікації та політики розподілу ТОВ АВТОЦЕНТР ХЕРСОН, а саме: впровадження аромамаркетингу, створення CRM-системи, проведення тренінгів для найманих працівників та відкриття нового автосалону. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of the essence of the distribution policy, management and organization of the distribution activity of the enterprise and the methods for evaluating the effectiveness of marketing channels of distribution. Author analysis the economic activity of AUTOCENTRE KHERSON LLC, in particular, the marketing environment of the enterprise and marketing activity of the autocentre were analyzed. Measures to improve the communication policy and distribution policy of LLC AUTOCENTRE KHERSON are proposed, namely: the introduction of aroma marketing, the creation of a CRM system, training for hired employees and the opening of a new car dealership.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject політика розподілу en_US
dc.subject розподіл en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject STEP-аналіз en_US
dc.subject автоцентр en_US
dc.subject аромомаркетинг en_US
dc.subject CRM en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject distribution policy en_US
dc.subject distribution en_US
dc.subject SWOT-analysis en_US
dc.subject STEP-analysis en_US
dc.subject autocentre en_US
dc.subject aroma marketing en_US
dc.subject CRM en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Політика розподілу і напрямки її вдосконалення на підприємстві en_US
dc.title.alternative The policy of distribution and direction of its improvement at the enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account