DSpace Repository

Інтернет-маркетинг на підприємстві ФОП Лужинська К. А.

Show simple item record

dc.contributor.author Лужинська, К.А.
dc.date.accessioned 2021-03-05T09:16:18Z
dc.date.available 2021-03-05T09:16:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лужинська К. А. Інтернет-маркетинг на підприємстві ФОП Лужинська К.А. : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / К. А. Лужинська; наук. кер. І. О. Жарська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12505
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності інтернет-маркетингу на підприємстві, основних видів та ефективності Інтернет-реклами, а також характеристики бізнес-моделей та основних видів інтернет-маркетингу в сфері нерухомості. Проведено порівняльну характеристику традиційного маркетингу з Інтернет-маркетингом і порівняльний аналіз оффлайн та онлайн комунікацій. Виявлено основні переваги та недоліки Інтернет-маркетингу. Досліджено основні витрати на Інтернет-рекламу у світі. Проаналізовано ефективність маркетингу нерухомості в регіонах України, проведено аналіз організаційної та маркетингової діяльностей ФОП Лужинська К. А., де досліджено фінансовий стан підприємства, бюджет на рекламу та його розподіл за її видами. Проведено PEST та SWOT аналізи. Здійснено аналіз реалізації Інтернет-маркетингу в ФОП Лужинська К.А., виявлено основних конкурентів підприємства та досліджено їх Інтернет-активності. Проаналізовано сайт підприємства та розроблено план робіт з оптимізації сайту на перший рік. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ФОП Лужинська К. А. за допомою інструментів Інтернет-маркетингу, серед яких: впровадження сервісів по поліпшенню діяльності та оптимізації сайту компанії; постійне вдосконалення SEO-просування (Search engine optimization); впровадження сервісів директ-реклами на підприємстві; впровадження сервісів контент-маркетингу; створення представництва агенції нерухомості у соціальних мережах та налаштування таргетованої реклами. Оцінено економічну ефективність запропонованих заходів щодо Інтернет-маркетингу, виявлено основні параметри для запуску таргетованої реклами у соціальних мережах Facebook та Instagram, розроблено контент-план для ФОП Лужинська К. А. на перші 3 місяці, наведено алгоритм поширення контенту та подано приклади публікації контенту в соціальних мережах. en_US
dc.description.abstract Diploma thesis deals with theoretical aspects of the essence of Internet marketing in the enterprise, the main types and effectiveness of Internet advertising, as well as the characteristics of business models and the main types of Internet marketing in real estate. A comparative description of traditional marketing with Internet marketing and analysis offline and online communications. The main advantages and disadvantages of Internet marketing are identified. The main costs of Internet advertising in the world are studied. The efficiency of real estate marketing in the regions of Ukraine is analyzed, the analysis of organizational and marketing activities of IE Luzhynska K.A. is carried out, where the financial condition of the enterprise, the budget for advertising and its distribution by its types are investigated. PEST and SWOT analyzes. The analysis of realization of Internet marketing in IE Luzhynska K. A. is carried out, the basic competitors of the enterprise are revealed and their Internet activity is investigated. The site of the enterprise is analyzed and the plan of works on optimization of a site for the first year is developed. Recommendations for improving the efficiency of IE Luzhynska K. A. with the help of Internet marketing tools, including: implementation of services to improve the activities and optimize the company's website; constant improvement of SEO-promotion (Search engine optimization); introduction of direct advertising services at the enterprise; introduction of content marketing services; creation of a real estate agency's representation on social networks and setting up targeted advertising. The economic efficiency of the proposed measures for Internet marketing is assessed, the main parameters for launching targeted advertising on social networks Facebook and Instagram are identified, a content plan for IE Luzhynska K.A. for the first 3 months is developed, an algorithm of content distribution is given and examples of content publication are given social networks.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг en_US
dc.subject Інтернет-комунікації en_US
dc.subject SEO-просування en_US
dc.subject SММ-просування en_US
dc.subject контент-план en_US
dc.subject таргетинг en_US
dc.subject контент-маркетинг en_US
dc.subject Internet Marketing en_US
dc.subject Internet Communications en_US
dc.subject SEO Promotion en_US
dc.subject SMM Promotion en_US
dc.subject Content Plan en_US
dc.subject Targeting en_US
dc.subject Content Marketing en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Інтернет-маркетинг на підприємстві ФОП Лужинська К. А. en_US
dc.title.alternative Internet marketing at the enterprise IE Luzhynska K. A. en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account