DSpace Repository

Формування позитивного іміджу підприємства як основа його розвитку (на прикладі ФОП «Россоха»)

Show simple item record

dc.contributor.author Сидорова, А.Р.
dc.date.accessioned 2021-03-05T09:27:24Z
dc.date.available 2021-03-05T09:27:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сидорова А. Р. Формування позитивного іміджу підприємства як основа його розвитку (на прикладі ФОП «Россоха») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / А. Р. Сидорова; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 106 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12507
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування позитивного іміджу, його сутність та значення для підприємства як складової маркетингової комунікаційної політики. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід формування позитивного іміджу підприємства. Досліджено умови впливу на імідж підприємства та рівень конкурентоспроможності. Запропоновано заходи щодо покращення іміджу підприємства за рахунок комунікаційної політики. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects of forming a positive image, its essence and significance for the enterprise as a component of marketing communication policy are considered in the work. Foreign and domestic experience of forming a positive image of the enterprise is analyzed. The conditions of influence on the image of the enterprise and the level of competitiveness are investigated. Measures to improve the image of the enterprise through communication policy are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject позитивний імідж en_US
dc.subject маркетингова комунікаційна політика en_US
dc.subject інструменти комунікацій en_US
dc.subject суб’єкт господарювання en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject сільськогосподарське виробництво en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject зв’язки з громадськістю en_US
dc.subject фірмовий стиль en_US
dc.subject positive image en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject communication tools en_US
dc.subject business entity en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject agricultural production en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject public relations en_US
dc.subject corporate identity en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Формування позитивного іміджу підприємства як основа його розвитку (на прикладі ФОП «Россоха») en_US
dc.title.alternative Formation of a positive image of the enterprise as a basis for its development (on the example of individual entrepreneur «Rossokha») en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account