DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності «Bexhill Trading Auto»

Show simple item record

dc.contributor.author Чорна, А.С.
dc.date.accessioned 2021-03-05T09:32:32Z
dc.date.available 2021-03-05T09:32:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чорна А. С. Удосконалення маркетингової діяльності «Bexhill Trading Auto» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / А. С. Чорна; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12508
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності, а саме сутність, цілі, організація та планування маркетингової діяльності на підприємстві, особливості маркетингової діяльності на автомобільному ринку. Проаналізовано автомобільний ринок України, місце компанії «Bexhill Trading Auto» на даному ринку та маркетингова діяльність компанії. В результаті SWOT – аналізу застосованого до підприємства «Bexhill Trading Auto», визначено його сильні та слабкі сторони. Сильними сторонами є конкурентоздатна цінова політика, охоплення великої частки автомобільного ринку, розвинута веб-сторінка та соціальні мережі, високий рівень сервісного обслуговування, кваліфікований персонал, прибуткова діяльність. Слабкі сторони: Відсутність власного СТО, низькій рівень впізнаності бренду, мала кількість представництв. Запропоновано удосконалення роботи сайту, оптимізація рекламної діяльності, впровадження CRM-системи, відкриття нових автосалонів та власного СТО. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of marketing activity , namely, the essence, goals, organization and planning of marketing activity in the enterprise, peculiarities of marketing activity in the automotive market. The automobile market of Ukraine, place of company «Bexhill Trading Auto» in this market and marketing activity of the company are analyzed. As a result of the SWOT analysis applied to «Bexhill Trading Auto», its strengths and weaknesses are identified. Strengths are competitive pricing policy, coverage of a large share of the automotive market, developed website and social networks, high level of service, qualified staff, profitable activities. Weaknesses: Lack of own service station, low level of brand awareness, small number of representative offices. It is proposed to improve the site, optimize advertising, implement a CRM system, open new showrooms and own service stations.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject цінова політика en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject план маркетингу en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject commodity policy en_US
dc.subject price policy en_US
dc.subject sales en_US
dc.subject promotion en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject marketing plan en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності «Bexhill Trading Auto» en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing activity of "Bexhill Trading Auto" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account