00 DSpace/Manakin Repository

Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фіалка, О.В.
dc.date.accessioned 2021-03-12T12:36:05Z
dc.date.available 2021-03-12T12:36:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Фіалка О. В. Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / О. В. Фіалка; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12553
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Розкрито сутність основних понять – конкурентоспроможність, конкурентна позиція, ключові елементи споживчої цінності. Надано загальну характеристику, аналіз економічної діяльності та управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства «Geografia», досліджено конкурентну позицію за ключовими елементами споживчої цінності, визначено сукупність чинників впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення управління конкурентоспроможністю досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект відповідних заходів. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical & practical aspects of increasing the competitiveness of the tourist enterprise. The essence of the basic concepts - marketing, management of marketing activity, competitive position – is revealed. The general characteristic, the analysis of economic activity and management of competitiveness of the tourist enterprise "Geografia" are given, the competitive position on key elements of consumer value is investigated, the set of factors of influence on competitiveness of the tourist enterprise is defined. Measures to improve the competitiveness management of the researched enterprise are proposed and substantiated, the economic effect of the corresponding measures is determined by the method of "marketing ROI".
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентна позиція en_US
dc.subject ключові елементи споживчої цінності en_US
dc.subject «маркетинговий ROI» en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitive position en_US
dc.subject key elements of consumer value en_US
dc.subject "marketing ROI" en_US
dc.subject 242 «Туризм» en_US
dc.subject кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу en_US
dc.title Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia» en_US
dc.title.alternative Increasing the competitiveness of the tourist enterprise "Geografia" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу