dc.contributor.author |
Грабовська, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-23T10:44:50Z |
|
dc.date.available |
2021-03-23T10:44:50Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Грабовська К. О. Формування елементів стратегії зростання прибутку підприємства( на прикладі ТОВ «Архілайн») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / К. О. Грабовська; наук. кер. Р. В. Грінченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 81 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12648 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування прибутку
підприємств, досліджено чинники впливу на зростання прибутку та можливі
напрямки його зростання, розглядається нова стратегія зростання прибутку.
Проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності ТОВ
“Архілайн” за період 2017-2019 рр., його фінансову стійкість та перспективні
напрями зростання прибутку.
Запропоновано три елементи нової стратегії підвищення прибутку: впровадження
нового HR-відділу, для відбору робітників та вдосконалення професійного рівня все
існуючих співробітників, пошук нових постачальників матеріалів для надання
будівельних послуг, створення іміджу компанії. |
en_US |
dc.description.abstract |
Diploma thesis deals with theoretical aspects of profit formation are considered in the
work enterprises, the factors influencing the growth of profits and possible
directions of its growth, a new strategy of profit growth is considered.
The main technical and economic indicators of LLC activity are analyzed
Archiline for the period 2017-2019, its financial stability and prospects
directions of profit growth.
Three elements of a new strategy to increase profits are proposed: the introduction of a
new HR department to select employees and improve the professional level of all existing
employees, finding new suppliers of materials for construction services, creating a company
image. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
прибуток |
en_US |
dc.subject |
прибутковість |
en_US |
dc.subject |
рентабельність |
en_US |
dc.subject |
шляхи |
en_US |
dc.subject |
напрямки |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
стратегічна карта |
en_US |
dc.subject |
profit |
en_US |
dc.subject |
profitability |
en_US |
dc.subject |
ways |
en_US |
dc.subject |
directions |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
strategic map |
en_US |
dc.subject |
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» |
en_US |
dc.subject |
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності |
en_US |
dc.title |
Формування елементів стратегії зростання прибутку підприємства (на прикладі ТОВ «Архілайн») |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of elements of the company's profit growth strategy (on the example of Archiline LLC) |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |