00 DSpace/Manakin Repository

Формування елементів стратегії зростання прибутку підприємства (на прикладі ТОВ «Архілайн»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грабовська, К.О.
dc.date.accessioned 2021-03-23T10:44:50Z
dc.date.available 2021-03-23T10:44:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Грабовська К. О. Формування елементів стратегії зростання прибутку підприємства( на прикладі ТОВ «Архілайн») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / К. О. Грабовська; наук. кер. Р. В. Грінченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12648
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування прибутку підприємств, досліджено чинники впливу на зростання прибутку та можливі напрямки його зростання, розглядається нова стратегія зростання прибутку. Проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності ТОВ “Архілайн” за період 2017-2019 рр., його фінансову стійкість та перспективні напрями зростання прибутку. Запропоновано три елементи нової стратегії підвищення прибутку: впровадження нового HR-відділу, для відбору робітників та вдосконалення професійного рівня все існуючих співробітників, пошук нових постачальників матеріалів для надання будівельних послуг, створення іміджу компанії. en_US
dc.description.abstract Diploma thesis deals with theoretical aspects of profit formation are considered in the work enterprises, the factors influencing the growth of profits and possible directions of its growth, a new strategy of profit growth is considered. The main technical and economic indicators of LLC activity are analyzed Archiline for the period 2017-2019, its financial stability and prospects directions of profit growth. Three elements of a new strategy to increase profits are proposed: the introduction of a new HR department to select employees and improve the professional level of all existing employees, finding new suppliers of materials for construction services, creating a company image.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject прибуток en_US
dc.subject прибутковість en_US
dc.subject рентабельність en_US
dc.subject шляхи en_US
dc.subject напрямки en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject стратегічна карта en_US
dc.subject profit en_US
dc.subject profitability en_US
dc.subject ways en_US
dc.subject directions en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject strategic map en_US
dc.subject 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» en_US
dc.subject кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності en_US
dc.title Формування елементів стратегії зростання прибутку підприємства (на прикладі ТОВ «Архілайн») en_US
dc.title.alternative Formation of elements of the company's profit growth strategy (on the example of Archiline LLC) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу