dc.contributor.author |
Іванов, С.І. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-23T11:05:39Z |
|
dc.date.available |
2021-03-23T11:05:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Іванов С. І. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / С. І. Іванов; наук. кер. Ю. А. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 89 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12652 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретико-методологічні аспекти конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто сутність конкурентоспроможності, чинники формування конкурентоспроможності та методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства.
Проаналізовано господарську діяльність підприємства ПАТ «Коблево» по основним техніко-економічним показникам, проаналізовано вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на конкурентоспроможність підприємства та проведена оцінка конкурентоспроможності ПАТ «Коблево».
Запропоновано впровадити експортний маркетинг, як інструмент підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Коблево», реалізацію вторинної сировини виноробства та впровадження нового виробничого обладнання для підвищення якості продукції. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers theoretical and methodological aspects of enterprise competitiveness. The essence of competitiveness, factors of formation of competitiveness and methodical approaches to an estimation of competitiveness of the enterprise are considered.
The economic activity of the enterprise PJSC "Koblevo" is analyzed according to the main technical and economic indicators, the influence of external and internal factors on the competitiveness of the enterprise is analyzed and the competitiveness of PJSC "Koblevo" is assessed.
It is proposed to introduce export marketing as a tool to increase the competitiveness of PJSC "Koblevo", the sale of secondary raw materials for winemaking and the introduction of new production equipment to improve product quality. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
прибуток |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
виноробна продукція |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.subject |
profit |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.subject |
wine products |
en_US |
dc.subject |
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» |
en_US |
dc.subject |
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності |
en_US |
dc.title |
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Ways to increase the competitiveness of the enterprise |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |