00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванов, С.І.
dc.date.accessioned 2021-03-23T11:05:39Z
dc.date.available 2021-03-23T11:05:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Іванов С. І. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / С. І. Іванов; наук. кер. Ю. А. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 89 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12652
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретико-методологічні аспекти конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто сутність конкурентоспроможності, чинники формування конкурентоспроможності та методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано господарську діяльність підприємства ПАТ «Коблево» по основним техніко-економічним показникам, проаналізовано вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на конкурентоспроможність підприємства та проведена оцінка конкурентоспроможності ПАТ «Коблево». Запропоновано впровадити експортний маркетинг, як інструмент підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Коблево», реалізацію вторинної сировини виноробства та впровадження нового виробничого обладнання для підвищення якості продукції. en_US
dc.description.abstract The paper considers theoretical and methodological aspects of enterprise competitiveness. The essence of competitiveness, factors of formation of competitiveness and methodical approaches to an estimation of competitiveness of the enterprise are considered. The economic activity of the enterprise PJSC "Koblevo" is analyzed according to the main technical and economic indicators, the influence of external and internal factors on the competitiveness of the enterprise is analyzed and the competitiveness of PJSC "Koblevo" is assessed. It is proposed to introduce export marketing as a tool to increase the competitiveness of PJSC "Koblevo", the sale of secondary raw materials for winemaking and the introduction of new production equipment to improve product quality.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject прибуток en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject виноробна продукція en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject profit en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject wine products en_US
dc.subject 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» en_US
dc.subject кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності en_US
dc.title Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства en_US
dc.title.alternative Ways to increase the competitiveness of the enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу