dc.contributor.author |
Карпюк, Е.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T08:53:10Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T08:53:10Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Карпюк Е. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Е. В. Карпюк; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 104 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12661 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються сутність маркетингової комунікативної політики підприємства; розглянуто основні підходи до формування комплексу маркетингових комунікацій; досліджено особливості реклами як інструмента реалізації маркетингових цілей підприємства.
Надано організаційно-економічну характеристику підприємству ПП «Альтера»; вивчено особливості маркетингового середовища підприємства ПП «Альтера»; досліджено маркетингову комунікативну політику підприємства ПП «Альтера».
Рекомендовано заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» у віртуальному середовищі; запропоновано шляхи вдосконалeння SMM-діяльності підприємства; розроблено заходи щодо підвищення системності комплексу маркетингових комунікацій. |
en_US |
dc.description.abstract |
The essence of marketing communicative policy of the enterprise is considered in the work; the main approaches to the formation of a complex of marketing communications are considered; features of advertising as a tool for realization of marketing goals of the enterprise are investigated.
The organizational and economic characteristics of the enterprise PE "Altera" are given; the peculiarities of the marketing environment of the enterprise PE "Altera" are studied; the marketing communicative policy of the enterprise PE "Altera" is investigated.
Measures to improve the marketing communication policy of PE "Altera" in a virtual environment are recommended; the ways of improvement of SMM-activity of the enterprise are offered; measures have been developed to increase the systemic nature of the marketing communications complex. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
SMM |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.subject |
SMM |
en_US |
dc.subject |
075 «Маркетинг» |
en_US |
dc.subject |
кафедра маркетингу |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the marketing communication policy of PE "Altera" |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |