DSpace Repository

Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера»

Show simple item record

dc.contributor.author Карпюк, Е.В.
dc.date.accessioned 2021-03-24T08:53:10Z
dc.date.available 2021-03-24T08:53:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Карпюк Е. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Е. В. Карпюк; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 104 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12661
dc.description.abstract У роботі розглядаються сутність маркетингової комунікативної політики підприємства; розглянуто основні підходи до формування комплексу маркетингових комунікацій; досліджено особливості реклами як інструмента реалізації маркетингових цілей підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику підприємству ПП «Альтера»; вивчено особливості маркетингового середовища підприємства ПП «Альтера»; досліджено маркетингову комунікативну політику підприємства ПП «Альтера». Рекомендовано заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» у віртуальному середовищі; запропоновано шляхи вдосконалeння SMM-діяльності підприємства; розроблено заходи щодо підвищення системності комплексу маркетингових комунікацій. en_US
dc.description.abstract The essence of marketing communicative policy of the enterprise is considered in the work; the main approaches to the formation of a complex of marketing communications are considered; features of advertising as a tool for realization of marketing goals of the enterprise are investigated. The organizational and economic characteristics of the enterprise PE "Altera" are given; the peculiarities of the marketing environment of the enterprise PE "Altera" are studied; the marketing communicative policy of the enterprise PE "Altera" is investigated. Measures to improve the marketing communication policy of PE "Altera" in a virtual environment are recommended; the ways of improvement of SMM-activity of the enterprise are offered; measures have been developed to increase the systemic nature of the marketing communications complex.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» en_US
dc.title.alternative Improving the marketing communication policy of PE "Altera" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account