00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клішина, К.В.
dc.date.accessioned 2021-03-24T09:23:28Z
dc.date.available 2021-03-24T09:23:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Клішина К. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. В. Клішина; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12663
dc.description.abstract У роботі розкрито сутність і значення маркетингової діяльності; визначено способи організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства; досліджено основні методики визначення ефективності маркетингової діяльності. Надано техніко-економічну характеристику підприємству «Південна кондитерська компанія»; досліджено маркетингове середовище підприємства «Південна кондитерська компанія», проаналізувано складові маркетингової діяльності підприємства «ПКК». Рекомендовано заходи з удосконалення діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія» в Інтернет середовищі, надано рекомендації щодо диверсифікації збутової політики підприємства «ПКК»; запропоновано шляхи покращення просування «ПКК» в соціальних мережах. en_US
dc.description.abstract The essence and significance of marketing activity is revealed in the work; methods of organization and management of marketing activities of the enterprise are determined; the basic methods of determining the effectiveness of marketing activities are studied. The technical and economic characteristic of the enterprise "Southern confectionery company" is given; the marketing environment of the enterprise "Southern confectionery company" is investigated, the components of marketing activity of the enterprise "PKK" are analyzed. Measures to improve the activities of the company "Southern Confectionery Company" in the Internet environment are recommended, recommendations are given for the diversification of sales policy of the company "PKK"; suggested ways to improve the promotion of "PAC" in social networks.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія» en_US
dc.title.alternative Improving the marketing activities of the company "Southern Confectionery Company" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу