00 DSpace/Manakin Repository

Комунікативна політика в системі маркетингу ЗАТ «Житомирські ласощі»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисяна, О.О.
dc.date.accessioned 2021-03-24T09:35:56Z
dc.date.available 2021-03-24T09:35:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лисяна О. О. Комунікативна політика в системі маркетингу ЗАТ «Житомирські ласощі» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / О. О. Лисяна; наук. кер. А. О. Губерник; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12665
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти основ комунікаційної політики на підприємстві. Проаналізовано маркетингову політику комунікацій ЗАТ «Житомирські ласощі», складено загальну характеристику діяльності кондитерської фабрики, наведено маркетинговий аналіз ключових показників діяльності компанії. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ЗАТ «Житомирські ласощі», розроблений стратегічний план управління комунікативною політикою та виконана оцінка його ефективності. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects foundations of communication policy in the enterprise. The marketing policy of communications of CJSC "Zhytomyr lasoshchi" is analyzed, the general characteristic of activity of confectionery factory is made, the marketing analysis of key indicators of activity of the company is resulted . Recommendations on improvement of a complex of marketing communications of CJSC Zhytomyrski Lasoshchi are offered, the strategic plan of management of a communicative policy is developed and the estimation of its efficiency is executed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject оцінка ефективності en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject Інтернет-реклама en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject performance evaluation en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject Internet advertising en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Комунікативна політика в системі маркетингу ЗАТ «Житомирські ласощі» en_US
dc.title.alternative Communicative policy in the marketing system of JSC "Zhytomyr lasoshchi" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу