00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Манжос, І.В.
dc.date.accessioned 2021-03-24T09:41:22Z
dc.date.available 2021-03-24T09:41:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Манжос І. В. Маркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / І. В. Манжос; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 108 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12666
dc.description.abstract У роботі розглядаються сутність некомерційного маркетингу; класифікація та особливості некомерційного маркетингу; особливості маркетингової взаємодії некомерційної сфери з іншими секторами економіки. Проаналізовано діяльності комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради; надано характеристику комплексу маркетингу комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради та досліджено сучасні тенденції ринку медичних послуг в Україні. Рекомендовано удосконалення діяльності комунального некомерційного підприємства на засадах маркетингу; управління обслуговуванням клієнтів на основі CRM-технологій; запропоновано перспективні напрямки використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я. en_US
dc.description.abstract The paper examines the essence of non-commercial marketing; classification and features of non-commercial marketing; features of marketing interaction of the non-profit sphere with other sectors of the economy. The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council are analyzed; the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council is characterized and modern trends of the medical services market in Ukraine are investigated. It is recommended to improve the activities of the communal non-profit enterprise on the principles of marketing; customer service management based on CRM technologies; promising directions for the use of marketing tools in the field of healthcare are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject некомерційний маркетинг en_US
dc.subject CRM-технології en_US
dc.subject соціальна ефективність en_US
dc.subject комунальне неприбуткове підприємство en_US
dc.subject non-commercial marketing en_US
dc.subject CRM technologies en_US
dc.subject social efficiency en_US
dc.subject non-profit utility company en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Маркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради en_US
dc.title.alternative Marketing of the non-profit enterprise KNP "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу