DSpace Repository

Маркетингова стратегія підприємств (на прикладі ТОВ «АППЕТИТ-І»)

Show simple item record

dc.contributor.author Москалюк, Є.Л.
dc.date.accessioned 2021-03-24T09:54:46Z
dc.date.available 2021-03-24T09:54:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Москалюк Є. Л. Маркетингова стратегія підприємств на прикладі ТОВ «АПЕТИТ-І» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Є. Л. Москалюк; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 110 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12667
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингова стратегія підприємства продуктового ритейлу ТОВ «АПЕТИТ-І».У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства, сутність та види маркетингових стратегій, етапи процесу формування маркетингової стратегії, методи та моделі розробки маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано профіль маркетингового маркетингового середовища і ефективність маркетингової діяльності ТОВ «АПЕТИТ-І». Запропоновано наступні заходи по впровадженню маркетингової стратегії в діяльність ТОВ «АПЕТИТ-І»: створення сайту компанії (інтернет-магазину) і можливості он-лайн продажів продуктів; впровадження знижок і акційних пропозицій; удосконалення товарної політики (розширення асортименту товарів за рахунок продукції здорового харчування, розширення товарної пропозиції за рахунок реалізації натуральних кавових напоїв). en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of three sections. The object of research is the marketing strategy of the enterprise of food retail LLC «APETYT-I». The profile of the marketing environment and the effectiveness of the marketing activities of LLC «APETYT-I» are analyzed. The following measures for the implementation of marketing strategy in the activities of LLC «APETYT-I» are proposed: the creation of the company's website (online store) and opportunities for online sales of products; introduction of discounts and promotional offers; improvement of commodity policy (expansion of the range of goods at the expense of products of healthy food, expansion of the commodity offer at the expense of realization of natural coffee drinks).
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject економічний ефект en_US
dc.subject продуктовий ритейл en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject economic effect en_US
dc.subject product retail en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Маркетингова стратегія підприємств (на прикладі ТОВ «АППЕТИТ-І») en_US
dc.title.alternative Marketing strategy of enterprises (on the example of LLC «APETYT-I») en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account