00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення комплексу маркетингу торговельного підприємства «Епіцентр К»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Одижинська, М.О.
dc.date.accessioned 2021-03-24T10:02:02Z
dc.date.available 2021-03-24T10:02:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Одижинська М. О. Удосконалення комплексу маркетингу торговельного підприємства «Епіцентр К» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / М. О. Одижинська; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 118 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12668
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти та методичні положення дослідження комплексу маркетингу на підприємстві, а саме: цілі і задачі маркетингової діяльності підприємства, сутність і зміст комплексу маркетингу у роздрібній торгівлі, розробка маркетингової стратегії підприємства та її реалізація. Проаналізовано перспективи розвитку ринку роздрібних торговельних мереж в Україні та ефективність комплексу маркетингу на підприємстві «Епіцентр К» Запропоновано проведення заходів з удосконалення асортиментної політики підприємства «Епіцентр К», надано пропозиції щодо оптимізації цінової політики та рекомендації з удосконалення рекламної політики підприємства. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects and methodological provisions of the marketing complex in the company, namely: goals and objectives of marketing activities of the enterprise, the essence and content of the marketing complex in retail, marketing strategy development and its implementation. Prospects of development of the market of retail trade networks in Ukraine and efficiency of marketing complex at the Epicenter K enterprise are analyzed. It is proposed to take measures to improve the assortment policy of the company "Epicenter K", provided suggestions for pricing policy optimizing and recommendations for improving advertising policy of the company.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject маркетинг-мікс en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject асортиментна політика en_US
dc.subject кумулятивні знижки en_US
dc.subject таргетування en_US
dc.subject власні торгові марки en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject assortment policy en_US
dc.subject cumulative discounts en_US
dc.subject targeting en_US
dc.subject own brands en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Удосконалення комплексу маркетингу торговельного підприємства «Епіцентр К» en_US
dc.title.alternative Marketing complex of the trading company improvement on the example of "Epicenter K" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу