dc.contributor.author |
Прохорова, А.М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T10:07:58Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T10:07:58Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Прохорова А. М. Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. М. Прохорова; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 109 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12669 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються передумови виникнення маркетингу в сфері некомерційної діяльності; основні напрямки взаємодії комерційного і некомерційного маркетингу; особливості маркетингу некомерційних підприємтсв сфери охорони здоров’я.
Проаналізовано діяльності комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради; надано характеристику комплексу маркетингу комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради та досліджено сучасні тенденції ринку медичних послуг в Україні.
Рекомендовано інструменти інтернет-маркетингу некомерційних підприємств; обгрунтовано маркетингові фактори зростання соціального ефекту некомерційного підприємства; запропоновано заходи з фандрейзингової політики некомерційного підприємства для залучення фінансування в ринкових умовах. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers the prerequisites for the emergence of marketing in the field of non-profit activities; features of interaction of commercial and non-commercial marketing; features of marketing of non-profit enterprises in the field of health care.
The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" are analyzed; the characteristic of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" is given and the modern tendencies of the market of medical services in Ukraine are investigated.
Internet marketing tools for non-profit enterprises are recommended; the marketing factors of growth of social effect of the nonprofit enterprise are substantiated; measures for fundraising policy of a non-profit enterprise to attract financing in market conditions are proposed. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
некомерційний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
Інтернет маркетинг |
en_US |
dc.subject |
фандрейзинг |
en_US |
dc.subject |
non-commercial marketing |
en_US |
dc.subject |
Internet marketing |
en_US |
dc.subject |
fundraising |
en_US |
dc.subject |
075 «Маркетинг» |
en_US |
dc.subject |
кафедра маркетингу |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the marketing activities of the non-profit enterprise in the field of health care Odessa City Council’s "City Hospital № 5" |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |