DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради

Show simple item record

dc.contributor.author Прохорова, А.М.
dc.date.accessioned 2021-03-24T10:07:58Z
dc.date.available 2021-03-24T10:07:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Прохорова А. М. Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. М. Прохорова; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 109 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12669
dc.description.abstract У роботі розглядаються передумови виникнення маркетингу в сфері некомерційної діяльності; основні напрямки взаємодії комерційного і некомерційного маркетингу; особливості маркетингу некомерційних підприємтсв сфери охорони здоров’я. Проаналізовано діяльності комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради; надано характеристику комплексу маркетингу комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради та досліджено сучасні тенденції ринку медичних послуг в Україні. Рекомендовано інструменти інтернет-маркетингу некомерційних підприємств; обгрунтовано маркетингові фактори зростання соціального ефекту некомерційного підприємства; запропоновано заходи з фандрейзингової політики некомерційного підприємства для залучення фінансування в ринкових умовах. en_US
dc.description.abstract The paper considers the prerequisites for the emergence of marketing in the field of non-profit activities; features of interaction of commercial and non-commercial marketing; features of marketing of non-profit enterprises in the field of health care. The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" are analyzed; the characteristic of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital № 5" is given and the modern tendencies of the market of medical services in Ukraine are investigated. Internet marketing tools for non-profit enterprises are recommended; the marketing factors of growth of social effect of the nonprofit enterprise are substantiated; measures for fundraising policy of a non-profit enterprise to attract financing in market conditions are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject некомерційний маркетинг en_US
dc.subject Інтернет маркетинг en_US
dc.subject фандрейзинг en_US
dc.subject non-commercial marketing en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.subject fundraising en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності некомерційного підприємства сфери охорони здоров’я КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради en_US
dc.title.alternative Improving the marketing activities of the non-profit enterprise in the field of health care Odessa City Council’s "City Hospital № 5" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account