00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової комунікативної політики ТОВ «А-фарма» на ринку пробіотиків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорна, А.В.
dc.date.accessioned 2021-03-25T09:18:05Z
dc.date.available 2021-03-25T09:18:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чорна А. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики ТОВ «А-фарма» на ринку пробіотиків : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. В. Чорна; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 103 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12670
dc.description.abstract У роботі розглядаються сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій, визначено особливості використання персонального продажу в сучасному маркетингу, описано особливості маркетингової комунікативної політики на ринку пробіотиків Надано характеристику особливостей маркетингової діяльності компанії на прикладі препарату МУТАФЛ0Р, проаналізовано кон’юнктуру фармацевтичного ринку України, досліджено конкурентоспроможність препарату МУТАФЛ0Р, охарактеризовано комунікативну політику компанії на прикладі препарату МУТАФЛ0Р Розроблено програму просування препарату МУТАФЛ0Р шляхом удосконалення сценаріїв індивідуальних візитів, розраховано ефективність запропонованих рекомендацій з удосконалення сценаріїв індивідуальних візитів, надано рекомендації щодо застосування OnlineEvents в рамках удосконалення комунікаційної політики ТОВ «А-фарма» на прикладі препарату МУТАФЛ0Р. en_US
dc.description.abstract The paper considers the essence and significance of the marketing communications, identifies the features of the use of personal sales in modern marketing, describes the features of marketing communication policy in the probiotic market The characteristics of marketing activities of the MUTAFL0R are given, the conjuncture of the pharmaceutical market of Ukraine is analyzed, the competitiveness of the MUTAFL0R is investigated, the communicative policy of the MUTAFL0R is characterized. Strategies for promoting MUTAFL0R by improving the scenarios of individual visits have been developed, the effectiveness of the proposed recommendations for improving the scenarios of individual visits has been calculated, and recommendations for the use of OnlineEvents in improving the communication policy of MUTAFL0R have been provided.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject пробіотики en_US
dc.subject кампейн- бук en_US
dc.subject OnlineEvents en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject probiotics en_US
dc.subject campaign book en_US
dc.subject OnlineEvents en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікативної політики ТОВ «А-фарма» на ринку пробіотиків en_US
dc.title.alternative Improving the marketing communication policy of the LLC “A-pharma” in the probiotic market en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу