00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової комунікативної політики туристичної фірми «Ганеж»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юдіна, Д.О.
dc.date.accessioned 2021-03-25T09:31:50Z
dc.date.available 2021-03-25T09:31:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Юдіна Д. О. Удосконалення маркетингової комунікативної політики туристичної фірми «Ганеж» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Д. О. Юдіна; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 92 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12672
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти: сутність, принципи та інструменти маркетингової комунікативної політики підприємства, способи організації та управління маркетинговою комунікативною політикою підприємства, значення комунікацій для підприємства в ринкових умовах, особливості комунікаційної політики в туристичному бізнесі. Проаналізовано основні показники діяльності туристичної фірми «Ганеж» за останні роки, основних складових комплексу маркетингу підприємства «Ганеж», досліджено особливості маркетингової комунікативної політики підприємства. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики туристичної фірми «Ганеж», проведення SEO-аналізу сайту, його удосконалення та налаштування пошукової оптимізації, покращення просування в соцільних мережах, впровадження чат-боту. en_US
dc.description.abstract The work considers the theoretical aspects: the essence, principles and tools of marketing communication policy of the enterprise, ways of organization and management of marketing communication policy of the enterprise, the importance of communications for the enterprise in market conditions, features of communication policy in the tourism business. The main indicators of activity of Ganezh travel company for the last years, the basic components of a complex of marketing of the Ganezh enterprise are analyzed, features of marketing communicative policy of the enterprise are investigated. Recommendations for improving the communication policy of the travel company "Ganezh", conducting SEO-analysis of the site, its improvement and search engine optimization, improving promotion on social networks, the introduction of chatbots.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject туристична фірма en_US
dc.subject інструменти маркетингової комунікаціі en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.subject tools of marketing communication en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікативної політики туристичної фірми «Ганеж» en_US
dc.title.alternative Improving the marketing communication policy of the travel agency "Ganezh" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу