00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення мжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері надання страхових послуг (на прикладі «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Котоман, А.В.
dc.date.accessioned 2021-03-26T09:03:58Z
dc.date.available 2021-03-26T09:03:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Котоман А. В. Удосконалення мжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері надання страхових послуг (на прикладі «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / А. В. Котоман; наук. кер. О. С. Гусенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 97 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12681
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретико-методичні: основи дослалідження міжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері: надання страхових послуг. Досліджено чинники та методи оцінки, що вливають на ефективність міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано показники діяльності підприємства «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» та ефективність міжнародної маркетингової стратегії. Розглянуто сучасний стан та чинники, що впливають на мінародну маркетингову стратегію «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС». Проведено SWOT-аналіз «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС». Запропоновано шляхи удосконалення мінародної маркетингової стратегії «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» за рахунок застосування маркетингового контролю, удосконалення якості надання міжнародних страхових послуг та прогнозування. Розглянуто в якості чинника удосконалення міжнародної маркетингової стратегії «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» стратегію диверсифікації страхового портфелю. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical and methodological: the basics of research in international marketing enterprise strategies in the field: provision of insurance services. Factors and methods of estimating that affect the effectiveness of the international marketing strategy of the enterprise. The indicators of activity of the enterprise "INSURANCE GROUP" TAS "and efficiency are analyzed international marketing strategy. The current state and factors influencing the international situation are considered marketing strategy "TAS INSURANCE GROUP". A SWOT-analysis “INSURANCE GROUP "TAS". Ways to improve the international marketing strategy "INSURANCE GROUP" are proposed "TAS" due to the application of marketing control, improving the quality of international insurance services and forecasting. Considered as a factor in improving international marketing strategy INSURANCE GROUP "TAS" strategy of diversification of the insurance portfolio.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject міжнародна маркетингова стратегія en_US
dc.subject міжнародні страхові послуги en_US
dc.subject сфера надання страхових послуг en_US
dc.subject ефективність міжнародної маркетингової стратегії en_US
dc.subject диверсифікація страхового портфелю en_US
dc.subject маркетинговий контроль en_US
dc.subject прогнозування en_US
dc.subject international marketing strategy en_US
dc.subject international insurance services en_US
dc.subject sphere of insurance services en_US
dc.subject effectiveness of international marketing strategy en_US
dc.subject diversification of the insurance portfolio en_US
dc.subject marketing control en_US
dc.subject prognostication en_US
dc.subject 292 «Міжнародні економічні відносини»
dc.subject кафедра міжнародних економічних відносин
dc.title Удосконалення мжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері надання страхових послуг (на прикладі «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС») en_US
dc.title.alternative Improving the international marketing strategy of the company in the field of insurance services (for example, INSURANCE GROUP "TAS") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу