00 DSpace/Manakin Repository

Управління підприємством на засадах концепції результативності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балашова, Д.Ю.
dc.date.accessioned 2021-03-29T08:13:01Z
dc.date.available 2021-03-29T08:13:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Балашова Д. Ю. Управління підприємством на засадах концепції результативності : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / Д. Ю. Балашова; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 73 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12690
dc.description.abstract У роботі розглядаються основи управління результативністю, критерії які впливають на результативність. Встановлено, що доцільно внести в процесс управління результативністю моделювання бізнес-процесів. Виявлено основні операції процесу управління результативністю. Проведено загальну характеристику діяльності ділерського підприємства ТОВ «Профітайм». За проведеним аналізом встановлено, що ринок косметичних засобів є цілком стабільним та зростаючим. Проведено діагностику результативності діяльності підприємництва за допомогою аналізу задоволеність клієнтів підприємства. Виявлено основні недоліки та причини відхилення. Побудовано схеми основних бізнес-процесів що створюють ланцюг цінностей, що надає змогу покращити обслуговування клієнтів з продажу товару та збільшити обсяги продажу. en_US
dc.description.abstract The paper considers the basics of performance management, the criteria that affect performance. It is established that it is expedient to include business process modeling in the management process. The main operations of the performance management process are revealed. The general characteristic of activity of the dealer enterprise of LLC Profiteim is carried out. According to the analysis, it was found that the cosmetics market is quite stable and growing. The diagnostics of efficiency of activity of business by means of the analysis of satisfaction of clients of the enterprise is carried out. The main shortcomings and reasons for the deviation are identified. Schemes of the main business processes that create a value chain, which allows to improve customer service for the sale of goods and increase sales.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління результативністю en_US
dc.subject критерії результативністю en_US
dc.subject досягнення цілей en_US
dc.subject ділерська діяльність en_US
dc.subject дрогер-рітейл en_US
dc.subject задоволеність клієнтів en_US
dc.subject бізнес-процеси підприємства en_US
dc.subject KJ-метод en_US
dc.subject рекламація en_US
dc.subject performance management en_US
dc.subject performance criteria en_US
dc.subject achievement of goals en_US
dc.subject dealing activities en_US
dc.subject drugstore retail en_US
dc.subject customer satisfaction en_US
dc.subject business processes of the enterprise en_US
dc.subject KJ method en_US
dc.subject complaint en_US
dc.subject 073 "Менеджмент" en_US
dc.subject кафедра менеджменту організацій en_US
dc.title Управління підприємством на засадах концепції результативності en_US
dc.title.alternative Enterprise management based on the concept of effectiveness en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу