DSpace Repository

Стратегічні детермінанти розвитку галузі енергосервісних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Кузнецова, І.О.
dc.contributor.author Kuznetsova, I.
dc.date.accessioned 2021-07-09T10:32:22Z
dc.date.available 2021-07-09T10:32:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кузнецова І. О. Стратегічні детермінанти розвитку галузі енергосервісних послуг / І. О. Кузнецова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. – № 3-4 (74-75). – С. 99–108. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13104
dc.description.abstract Предметом дослідження є теоретичні положення та практичні рекомендації щодо стратегічних детермінант розвитку галузі енергосервісних послуг. Завдання дослідження полягає в аналізі детермінант галузі енергосервісу та виявлення найвпливовіших з них, що є вирішальними з погляду формування стратегії. За методологічну основу проведення дослідження взято системний аналіз, з використанням якого проведено оцінку галузі енергосервісу та визначено потенціал її розвитку. У статті розкрито функції підприємств галузі енергосервісу. Встановлено взаємозв’язок розвитку ЕСКО-підприємств з державною політикою енергоефективності. Визначено основні етапи розвитку ЕСКО-підприємств. Проаналізовано динаміку кількості ЕСКО-договорів та рейтинг ЕСКО-механізму за регіонами України. Розглянуто структуру галузі енергосервісу з точки зору її стратегічних детермінант: загроза заміщення, вплив постачальників, вплив покупців, загрози входу нових фірм та суперництво між існуючими конкурентами. Встановлено і надано характеристику сегментів, в яких розвивається галузь енергосервісу: бюджетна сфера, житлова сфера та промисловість. Визначено потенціал кожного сегменту з точки зору розвитку галузі. Систематизовано фактори, які стримують розвиток галузі енергосервісу. З використанням коефіцієнту ринкової концентрації та індексу Герфіндаля-Гіршмана встановлено, що ринок енергосервісу є помірно концентрованим. На підставі моделі основних типів ринку визначено відповідність кількісних і якісних характеристик ринку енергосервісу ознакам монополістичної конкуренції. За результатами аналізу визначено найбільший вплив стратегічної детермінанти «суперництво між існуючими конкурентами». Надано рекомендації щодо формування конкурентної стратегї підприємств енергосервісу. en_US
dc.description.abstract The subject of the study is a theoretical provisions and practical recommendations for the development of the energy services industry on the basis of strategic determinants. The task of the study is to analyze the determinants of the energy services industry and identify the most influential of them, which are crucial in terms of strategy formation. The methodological basis of the study was a systematic analysis, which was used to assess the energy services industry and determine its development potential. The article reveals the functions of enterprises in the energy services industry. The relationship between the development of ESCO-enterprises and the state energy efficiency policy has been established. The main stages of development of ESCO-enterprises have been identified. The dynamics of the number of ESCO-contracts and the rating of the ESCO-mechanism by regions of Ukraine are analyzed. The structure of the energy services industry from the point of view of its strategic determinants is considered: the threat of substitution, the influence of suppliers, the influence of buyers, the threat of entry of new firms and competition between existing competitors. The segments in which the energy services industry is developing have been identified and characterized: the budget sphere, the housing sphere and industry. The potential of each segment in terms of industry development has been identified. The factors restraining the development of the energy services industry are systematized. Using the market concentration ratio and the Herfindahl-Hirschman index, it was found that the energy service market is moderately concentrated. Based on the model of the main types of the market, the conformity of the quantitative and qualitative characteristics of the energy service market to the signs of monopolistic competition has been determined. According to the results of the analysis, the greatest influence of the strategic determinant «rivalry between existing competitors» was determined. Recommendations for the formation of competitive strategies of energy service enterprises are given.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стратегічні детермінанти en_US
dc.subject галузь енергосервісу en_US
dc.subject ЕСКО-підприємства en_US
dc.subject ЕСКО-договори en_US
dc.subject метод Герфіндаля-Гіршмана en_US
dc.subject суперництво між існуючими конкурентами en_US
dc.subject strategic determinants en_US
dc.subject energy services industry en_US
dc.subject ESCO-enterprises en_US
dc.subject ESCO-contracts en_US
dc.subject the Нerfindahl-Hirschman method en_US
dc.subject rivalry between existing competitors en_US
dc.title Стратегічні детермінанти розвитку галузі енергосервісних послуг en_US
dc.title.alternative Strategic determinants of development in the energy services industry en_US
dc.type Article en_US
dc.identifier.doi https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(74-75).2020.99-108


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account