00 DSpace/Manakin Repository

Перегляд Випуск 4, № 51 по темі "marketing"

Перегляд Випуск 4, № 51 по темі "marketing"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Оснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O. (Одеський національний економічний університет, 2013)
    Розглянуто різноманітні підходи до класифікації внутрішніх факторів, які впливають на прибуток підприємства, запропонована методика визначення впливу основних внутрішніх факторів на одержання прибутку, розрахована кількісна ...
  • Жарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I. (Одеський національний економічний університет, 2013)
    В статті розроблено систему показників для оцінки ефективності маркетингу в сфері залізничних вантажних перевезень. Запропоновано нові показники оцінки якості послуг з перевезень вантажів та ефективності роботи з клієнтами.