Випуск 39: Recent submissions

  • Рулінська, О.В.; Рулинская, О.В.; Rulinskaya, O. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    Охарактеризовано GAP-аналіз, що входить до системи методів стратегічного маркетингового планування. Визначені основні р озриви, що можуть бути характерними для компаній, що діють на страховому ринку. Охарактеризовані основні ...
  • Пучкова, С.І.; Пучкова, С.И.; Puchkova, S. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    Визначено особливості функціонування українських підприємств в умовах кризи. Уточнено сутність поняття „оптимізація” для управління персоналом. Проаналізовано зарубіжний досвід оптимізації процесу звільнення працівників. ...
  • Музика, В.С. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті проаналізовано особливості реалізації експортної продукції вітчизняних підприємств олійно-жирової галузі. Визначено пріоритетні експортнозатримуючі чинники, врахування яких сприятиме забезпеченню стабільного ...
  • Мозгальова, В.М.; Стеценко, С.В. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті визначено основні тенденції, що були притаманні ринку праці в Одеській області за останні роки. Зроблено аналіз за основними показниками ринку праці в регіоні. Висловлено п ропозиції щодо необхідності розвитку ...
  • Литовченко, І.Л. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті досліджено генезис і еволюція концепцій маркетингової філософії бізнесу. Розглянуто три етапи трансформації теоретичних положень. Проаналізовано чотири основних складових руху Інтернету у житті сучасного суспільства, ...
  • Кубік, В.Д.; Муравська, В.В. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті критично проаналізовано нормативні акти, які регулюють порядок ведення обліку на підприємствах малого бізнесу. Надано рекомендації з удосконалення Плану рахунків бухгалтерського обліку для малого бізнесу, обліку ...
  • Діордіца, С.Г.; Падухевич, О.В. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті запропоновано та обґрунтовано використання моделі управління каналами збуту на базі методу системної динаміки дво- та триланкових виробничо-збутових систем. Проведено імітаційні експерименти процесу управління ...
  • Гончаренко, О.М. (Одеський державний економічний університет, 2011)
    У статті досліджуються методичні аспекти прогнозування стійкого розвитку підприємства. Пропонується метод прогнозування параметрів економічної системи на основі OLAP моделі. Удосконалено методичні рекомендації щодо ...
  • Гончаренко, О.М. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті досліджуються методичні аспекти здійснення оптимального управління стійкістю підприємства. Пропонується модель оптимального управління стійкістю підприємства. Удосконалено методичні рекомендації щодо оцінки ...
  • Буднік, І.О. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті висвітлюються питання недружнього поглинання в Україні. Розглядається теоретична концепція механізму протистояння ворожому поглинанню, використовуючи структуру капіталу. Розкривається світовий досвід в галузі ...
  • Сабадирьова, А.Л.; Сабадырёва, А.Л.; Sabadyrova, A. (Одеса : ОДЕУ, 2010)
    Розглянуто основні структурні компоненти концепції організації потенціалу промислового підприємства. Авторська концепція орієнтується на розробку системи методичного забезпечення корпоративного портфелю потенціалу промислового ...
  • Гусєва, О.В.; Гусева, О.В.; Gusyeva, O. (Одеський державний економічний університет, 2010)
    У статті проведено порівняльний аналіз цін на готельні послуги в крупних містах світу й у м. Одесі, виявлено певні тенденції, пов'язані з ціновою політикою, та зроблені висновки про вплив цін на ділову активність ...