Від менеджера початку ХХІ століття вимагається «бути підприємцем за способом життя»,
постійно проявляти творчість, бути «готовим до ризику». Формування управлінських компетенцій
бакалаврів економічних спеціальностей здійснюється в процесі навчальної діяльності, тому було б
доцільним вивчити структуру такої діяльності. За результатами аналізу структура навчальної
діяльності має такі компоненти: мотивація; навчальні завдання в певних ситуаціях в різних
формах; навчальні дії; контроль, що переходить у самоконтроль; оцінка, що переходить у
самооцінку
The manager of the beginning of the XXI century is required to "be an entrepreneur in a way of life",
to be constantly creative, to be "ready for risk". Formation of managerial competencies
bachelors of economic specialties is carried out in the process of educational activities, so it would be
it is advisable to study the structure of such activities. According to the analysis of the educational structure
activity has the following components: motivation; learning tasks in certain situations in different
forms; educational activities; control that turns into self-control; score that goes to
self-esteem