У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингових комунікацій, поняття та сутність політики маркетингових комунікацій, проаналізовано маркетингові комунікації підприємств України, які здійснюють мультимодальні перевезення, охарактеризовано методологічні підходи до оцінки ефективності маркетингової комунікативної політики підприємства.
Проаналізовано маркетингові комунікації на підприємстві ТОВ «Стар Шайн Шипінг», охарактеризовано основні показники підприємства, проаналізовано маркетингове середовище та ефективність маркетингової політики комунікацій на підприємстві.
Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікативної політики логістичної компанії, а саме внесення до організаційної структури відділу маркетингу замість аутсорсингу, участь у виставках та просування на платформі ТікТок.
The work deals with the theoretical aspects of the formation of marketing communications, the concept and essence of marketing communications policy, analyzes the marketing communications of Ukrainian enterprises engaged in multimodal transportation, describes the methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing communication policy.
Author analysis the marketing communications at the company Star Shine Shipping LLC, characterized the main indicators of the company, analyzed the marketing environment and the effectiveness of the marketing policy of communications at the company.
The directions of improvement of the marketing communication policy of the logistics company are offered, namely introduction in organizational structure of department of marketing instead of outsourcing, participation in exhibitions and advancement on the TikTok platform.