У роботі розглядаються теоретичні аспекти рекламної діяльності, виділені основні види реклами та надані пояснення, чому саме вони найчастіше виявляються ефективними, розглянуті деякі тенденції реклами у ресторанній сфері.
Проаналізовано прикладні аспекти втілення реклами в діяльність підприємства, досліджено маркетингове середовище підприємства, проведено аналіз системи рекламної діяльності ресторану, здійснена оцінка ефективності рекламної діяльності ресторану «GOLDEN RICE».
Запропоновано наступні рекомендації щодо удосконалення рекламної діяльності ресторану «GOLDEN RICE»: комплекс заходів інтернет-просування для ресторану, таких як розробка та просування сайту ресторану та просування послуг ресторану за допомогою пошукового маркетингу. Обґрунтовано можливості удосконалення та підвищення ефективності рекламної діяльності за допомогою програм лояльності. Проведено економічну оцінку ефективності запропонованих заходів.
Scientific work studies the theoretical aspects of advertising, identifies the main types of advertising and provides the reasons of their efficiency, considers some trends in advertising in the restaurant industry.
Implementation of advertising in the enterprise's activities is analyzed, marketing environment of the enterprise is studied. Work provides the advertising activity analysis of the restaurant. The efficiency of advertising activity of the restaurant "GOLDEN RICE" is evaluated. The following recommendations of advertising activities improvement for the restaurant "GOLDEN RICE" are offered: a set of Internet promotion measures for the restaurant, such as development and promotion of the restaurant’s web site and promotion of restaurant’s services through searching marketing. Possibilities of improvement and increasing the efficiency of advertising activity by means of loyalty programs are substantiated. An economic evaluation of the effectiveness of the proposed measures is evaluated.