00 DSpace/Manakin Repository

Пропозиції щодо організації збутової діяльності підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кудрявець, Д.О.
dc.date.accessioned 2021-12-17T14:57:13Z
dc.date.available 2021-12-17T14:57:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кудрявець Д. О. Пропозиції щодо організації збутової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Д. О. Кудрявець; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kudryavets.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract В роботі розглядаються теоретичні аспекти формування збутової діяльності в системі маркетингу підприємства, сутність маркетингової збутової діяльності, види та канали збуту на підприємстві, управління збутовою діяльністю на підприємстві. Проаналізовано збутову діяльність ДП «Шосткинський агролісгосп», профіль маркетингового середовища, проаналізовано сучасний стан збутової діяльності, здійснено оцінку ефективності збутової діяльності. Запропоновано шляхи щодо удосконалення збутової діяльності: впровадження CRM-системи на ДП «Шосткинський агролісгосп». Представлена прогнозна оцінка ефективності шляхів удосконалення збутової діяльності. В роботі розроблена прогнозна тренд-сезонна модель з використанням MS Excel. en_US
dc.description.abstract The graduation work consists of three sections. The object of the study is the marketing activities of the SE "Shostkinsky agroleskhoz" in the logging market. The paper discusses the theoretical aspects of the formation of sales activities in the marketing system of an enterprise, the essence of marketing sales activities, types and channels of sales at the enterprise, management of sales activities at the enterprise. The sales activities of SE "Shostkinsky agroleskhoz", the profile of the marketing environment are analyzed, the current state of sales activities is analyzed, and the effectiveness of sales activities is assessed. Ways to improve sales activities are proposed: the introduction of a CRM-system at the state enterprise "Shostkinsky agroleskhoz". A predictive assessment of the effectiveness of ways to improve sales activities is presented. The work has developed a forecast trend-seasonal model using MS Excel.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject збутова діяльність en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject управління та контроль en_US
dc.subject ефективність збутової діяльності en_US
dc.subject XYZ аналіз en_US
dc.subject SWOT аналіз en_US
dc.subject sales en_US
dc.subject sales activities en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject management and control en_US
dc.subject efficiency of sales activities en_US
dc.subject XYZ analysis en_US
dc.subject SWOT analysis en_US
dc.title Пропозиції щодо організації збутової діяльності підприємства en_US
dc.title.alternative Proposals for the organization of sales activities of the enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу